1904 թ. ես սկսեցի ստեղծագործել, իսկապես ստեղծագործել: Իմ նկարները իրականության և ֆանտաստիկայի արդյունք էին. իրականություն, քանի որ ես նկարում էի, այն ինչից տպավորվել էի և տեսել ճամփորդելուս ընթացքում, և ֆանտաստիկա, քանի որ ես տեսածս համապատասխանեցնում էի երևակայությանս:
Սարյանը՝ իր գործերի մասին
«Ազատության գույներ և ազդեցությունններ» ուսումնական նախագիծը ներառում է արվեստի ճյուղեր ու ոլորտներ, որոնց մեջ կարելի է գույներ, հնչյուններ, ազատություն տեսնել։ Նախագծի ընթացքում՝ Նկարիչների և իրեց գործերի ճանաչում ,այցելություն թանգարաններ, նկարչական պլեներներ տարբեր միջավայրերում:
Նախագծի մասնակիցներ՝ 2-1 դասարան
Տևողություն՝ երկարաժամկետ
Նպատակ՝
- Ճանաչում հայտնի նկարիչներին և իրենց գործերին
- Ստեղծագործական և երևակայության զարգացում գույների, թղթերի, պատկերների միջոցով
- Գույների ընկալում և ստացում
- Սովորողների իմացած գիտելիքների զարգացում, ամրապնդում թանգարանային միջավայրում
- Սովորողների մոտ թանգարաններ այցելելու մշակույթի, կուլտուրայի ձևավորում։
Խնդիրներ՝
- Խմբով և ինքնուրույն աշխատելու կարողությունների զարգացում։
- Ստեղծագործական երևակայության զարգացում
- Տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում
- Միջավայրում շփվելու,համագործակցելու կարողութունների զարգացում
Նախագծի ընթացք՝
Յուրաքանչյուր սովորող, մի նկարչի գրծերից՝ իրեն դուր եկած նկարը ընտրում է և պատմում:
Օգնող հարցեր՝
Ի՞նչ ես տեսնում նկարում:
Ինչպիսի՞ զգացմունք, հիշողություն է առաջացնում, նկարը դիտելիս:
Ինչո՞ւ նկարը հավանեցիր:
- Այցելություն Մարտիրոս Սարյանի տուն-թանգարան,ծանոթացում Սարյանական գույներին:
- Քարտեզի գծագրում՝ փողոցների իմացություն
- Կոմիտասի հնչյունների ներքո Սարյանական գույներով նկարչական պլեներ:
- Այլընտրանքային նկաչություն՝«Ազատության գույներ»
- Տեսածը համապատասխանեցնել երևակայության հետ և գույներով տալ թղթին:
Արդյունք՝