Նախագծի հեղինակ`Վարսիկ Աթոյան
Մասնակիցներ՝ 2.1 դասարանի սովորողներ, Արփինե Կոստանյան,երկարացված օրվա կազմակերպիչ`Մայրանուշ Համբարձումյան,ծնողներ
Բարձունքը`
Ծաղկունյաց լեռնաշղթայի փեշեր, Թուխ Մանուկ եկեղեցու բարձունք, ծովի մակարդակից 1970 մետր բարձրության վրա է:
Արագածոտնի մարզ, Լուսագյուղ,«Թուխ Մանուկ» Մատուռ:
Երթուղին` Երևան- Ապարան-Լուսագյուղ-Թուխ Մանուկ
Ճամփորդության օրը`05.10.2018թ.,
Մեկնում`
10:00
Վերադարձ`16:00
Նպատակը՝
- Հայրենաճանաչություն, մասնակցություն «Բարձունքի նվաճում» նախագծին:
- Այցելել Լուսագյուղի միջնակարգ դպրոցը, համատեղ իրականացնել «Հակաբացիլ Կոմիտաս»նախագիծը:
- Ուսումնական ճամփորդության ընթացքում միասին նոր միջավայրում քայլելու, միասին լինելու, գործելու, տեղանքը խնամելու, արգելքները,դժվարությունները հաղթահարելու, միմյանց օգնելու կարողությունների, հմտությունների ձեռք բերում:
Խնդիրները՝
Ճամփորդությանը նախապատրաստվելու կարողության ձևավորում
• Թիմային աշխատելու կարողությունների ձևավորում
• Ընտանիքին ներգրավելով ուսումնական գործընթացին՝ դարձնել դրա մասնակիցը
• Ճամփորդական, արշավային կանոնների յուրացում ու իրագործում
Նախագծի իրականացման փուլերը՝
• Նախապատրաստում
• Ճամփորդություն
• Ամփոփում
Սովորողների նախնական կարողություններ և հմտություններ
• Կարողանա կազմել ճամփորդության համար անհրաժեշտ պարագաների ցանկը
• Ճամփորդության համար կանոններ մշակել
• Թվային ֆոտոխցիկով, հեռախոսով լուսանկարել
• Ճամփորդության մասին մի քանի նախադասությամբ պատմել, տեսածը, նկարել:
Անհրաժեշտ պարագաներ
- սպորտային հագուստ, կոշիկ
- տաք հագուստ
- արևային գլխարկ
- ջրաման, ջուր
- բրդուճներ
- աղբի տոպրակ, ձեռնոց
- ուսապարկ
Նախագծի իրականացումն ըստ գործունեության ոլորտների
Մայրենի
• Պատմել իր տեսածի, ստացած տպավորությունների մասին
Մաթեմատիկա
• Հաշվել, համեմատել, չափել շրջապատում հանդիպող առարկաները՝ ծառերը, բլուրները, լեռները,ցուցանակները և այլն,տարածքի,ժամանակի ընկալում
Ես և շրջակա աշխարհը
• Ճանաչել, ծանոթանալ տեղանքին (հյուսիս հարավ,արևելք արևմուտք), իրականացնել էկո աշխատանք,ճանաչում ծառատեսակների
• Ճամփորդական, արշավային կանոններ մշակել ու կիրառել
ՏՀՏ
• Ֆոտոխցիկի կիրառություն
- Նախագծի իրականացման ընթացքը
Ծանոթանում ենք ճանապարհին հանդիպած բնակավայրերի,լեռների,գետերի անուններին
Հաշվում ենք ճանապարհի տևողությունը`սկիզբ, ավարտ,բարձունքը հաշվում ենք քայլերով,չափումներ
Իրականացնում ենք տարածքի մաքրում
Հաղթահարում ենք դեպի «Թուխ Մանուկ» տանող ճանապարհը:
Խաղում ենք ազգային խաղեր
Իրականացնում ենք նկարչական պլեներ
Երգում, պարում ենք ազգային պարերգեր`իրականացնում «Անտիվիրուս Կոմիտաս»նախագիծը:
Ճանապարհի նկարագրություն
- Առաջին կանգառը Լուսագյուղ
- Ընդմիջում
- Քայլքով հաղթահարում ենք բարձունքը (ընթացքում էկո աշխատանք)
- Վանքի և շրջակա տարածքի ուսումնասիրություն
- Երաժշտական դադար- համերգ վանքի բակում. Կոմիտաս. «Հա՛յր մեր», «Կաքավիկ», «Արև, արև»«Երի,երի,երի ջան»
- Քայլքով իջնում ենք բարձունքը
- Այցելություն Լուսագյուղի միջնակարգ դպրոց. պարերգերի ուսուցում«Անտիվիրուս Կոմիտաս»
- Ընդմիջում
- Վերադարձ
Արդյունք`
Ֆոտոպատումների, պատումների, տեսաֆիլմերի ստեղծում, հրապարակում բլոգում, ենթակայքում:
Եղանակը`
Տեղանքին ծանոթ եմ,եղել եմ ընտանիքով:Նախապես ձեռք եմ բերել պայմանավորվածություն Լուսագյուղի միջնակարգ դպրոցի տնօրենի` Էդվարդ Բաղդասարյանի հետ:
Ամփոփում`
Նախապատրաստական աշխատանք` ճամփորդության մասին