Մասնակիցներ՝ 3-3 դասարանի սովորողներ
Ժամանակահատված՝ 6.11- 30.11
Նպատակը՝
- ստեղծագործական երևակայության զարգացում
- տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում
- մանր մոտորիկայի զարգացում
- ծանոթացում ավանդական տոնական աղանդերի տեսակներին
- մաթեմատիկական հմտությունների զարգացում
- խոհանոցային հմտությունների զարգացում
Խնդիրները՝
- ինչպես մաքրել միրգը,
- ինչպես թելել ասեղը,
- ինչպես շարել ընկույզը թելի վրա,
- ինչպես կախել թելի վրա
- ինչպես, որտեղ կախել,
- ինչպես չորացնել շարոցը,
- ինչպես կտրտել միրգը
Մայրենի՝
Համացանցից դուրս գրել.
օգտակար հատկություններ արքայանարինջի և խնձորի վերաբերյալ, չրերի և չորացված բանջարեղենի վերաբերյալ տեղեկույթ:
Հորինել երևակայական պատմություններ օրվա հերոսների մասին՝ արքայանարինջի, խնձորի, ընկույզի:
Մաթեմատիկա՝
Կշռում ենք միրգը և բանջարեղենը:
Կշռում ենք կլեպները և հաշվում ինչքա՞ն թափոն եղավ:
Կազմում ենք խնդիրներ՝ կշիռի, քանակի վերաբերյալ:
Արդյունք՝
Պատրաստում ենք խնձորի և արքայանարջի չիր և սովորում զանգվածի չափման միավորները
Պատրաստում ենք համեղ շարոց
Փաթեթավորում ենք մեր պատրաստած չիրն ու շարոցը