Մասնակիցներ` 3-3 դասարանի սովորողներ
Ժամանակահատված՝ 23.10-28.10
Նպատակը և խնդիրները`
- Ներառել ընտանիքի անդամներին կրթահամալիրի նախագծերին՝ «Խնկոյանական օրերը» ընտանիքում
- Շրջապատը հետազոտելու, եղանակի, օրվա փոփոխությունների դիտարկման կարողություն, ծառի, բույսի փոփոխությունների դիտարկում։
- Թվային միջոցներից օգտվելու կարողությունների կիրառում:
- Հոգատար վերաբերմունք զարգացնել բնության նկատմամբ։
- Օգտագործելով թվային և մեդիա միջոցները գրանցել բնության և եղանակի փոփոխությունը
Աշխատանքային ուղղություններ
Լեզվագործունեություն՝
Փոքրիկ պատում գրի՛ր և հրապարակի՛ր բլոգումդ: Ներկայացնելով աշնան տրամադրությունը, բնավորությունն ու գույները, նմանեցնելով ու համեմատելով նրան տարբեր առարկաների, երևույթների ու մարդկանց հետ:
Ըստ հետևյալ հարցերի:
1. Ինչպիսի՞ տրամադրություն ունի աշունը:
2. Ո՞ւմ կամ ինչի՞ ես նմանեցնում աշնանը:
3. Ինչպիսի՞ բնավորություն ու գույներ ունի աշունը տխրելիս, ուրախանալիս և ընդհանրապես:
Մաթեմատիկա՝
Աշնան ամիսներ օրեր,ժամ: Կազմում ենք խնդիրներ, օրերի ժամերի վերաբերյալ:
Գնացուցակով խնդիրներ։
Տեխնոլոգիա՝
Աշնանային տեսարաններ լուսանկարիր և բլոգումդ հրապարակիր: Աշխատանքը կատարիր Վիվալդիի «Աշուն» երաժշտությունը լսելով։
Աշնանային ընթերցարան՝ ընտրիր մեկ ստեղծագործություն և ներկայացրու հետաքրքիր մոտեցմամբ։
«Ագռավն ու աղվեսը» Աթաբեկ Խնկոյան
«Փեսացու մուկը»
«Մկների ժողովը»
Արդյունք՝