Ուսումնական ճամփորդությունները կրթական ծրագրի բաղկացուցիչներն են: Դրանք որոշված են առարկայական ծրագրով կամ ուսումնական նախագծով (նախագծերով) և ինքնուրույն ուսումնական նախագիծ կամ ուսումնական պարապմունք են, որոնք կազմվում են ըստ ուսումնական ճամփորդության կազմակերպման կարգի պահանջների:
Մեկնում՝ սեպտեմբերի 29.09, Յ․ Բախշյանի անվան այգի , 09:30-ին
Վերադարձ՝ 16:00
Բարձունքը հաղթահարելու տևողություն՝ 1 ժամ
Իջնունք՝ 40 րոպե
Նախաճաշ՝ 30 րոպե
Էնտեղ մնում ենք՝ 1 ժամ 30 րոպ
Ճամփորդության պատասխանատուներ՝ Վարսիկ Աթոյան, Շողիկ Սահակյան
Երաժշտության պատասխանատու՝ Աչեր Բաստաջյան
Մասնակիցներ՝ 3-3 դասարան
Երթուղի / վարորդ՝ Հակոբյան Գագիկ, Մերսեդես սպրինտեր՝ 79QQ799 հեռ․՝ (094 75 36 02)
Վայր՝ Կոտայքի մարզ, գ․ Բուժական, Թեղենիս
Երթուղի՝ Երևան-Եղվարդ-Բուժական
Հեռավորություն` 42,5կմ
Տևողություն՝ 1 ժամ 10 րոպե
Եղանակ՝ ըստ mes.am-ի
Նպատակ՝
- Բարձունքի հաղթահարում (քայլք֊բարձունքի հաղթահարում )
- Կոմիտասյսն երգերը ՝ բարձունքից
- Հայրենաճանաչողություն ուսումնական ճամփորդության միջոցով
- Ուսման կազմակերպում ճամփորդության միջոցով
- «Հակաբացիլ Կոմիտաս» նախագծի իրականացում բարձունքից
Խնդիրներ՝
- Գործունեության նախագծում և իրականացում քննարկման միջոցով։
- Տեղեկությունների փնտրտուք-հավաքում համացանցի օգնությամբ։
- Տեղեկությունները համադրելու, հրապարակելու, գործնականում կիրառելու հմտությունների զարգացում վերլուծությամբ։
- Անհատական և թիմային աշխատանքի կարողությունների դիտարկում ճամփորդության արդյունքների վերլուծությամբ։
- Սովորողների ֆիզիկական և մտավոր հմտությունների զարգացում քայլքով, բանավոր խոսքով, պատումներով, հարցուպատասխանով։
- Շրջակա միջավայրի ճանաչում, ուսումնասիրում, գնահատում, պահպանություն. միջավայրի խնամք, պահպանություն։
- Ընկերային հարաբերությունների, պատասխանատվության ձևավորում իրար օգնելով,
- Բարձունքի հաղթահարում՝ միասնական քայլքով։
- Տպավորությունների մասին ներկայացում բլոգում պատումով, նկարագրությամբ, ֆոտոշարով, ձայնագրությամբ, տեսանյութով:
Ընթացք
Գործողությունների նկարագրություն՝
- Տեղեկություններ են հավաքում տվյալ բարձունքի, ճանապարհի, պատմամաշակութային վայրի, շրջակա միջավայրի մասին
- Մշակվում են ընդհանուր կանոններ և գործողությունների պլան
- զրույց շրջակա միջավայրի, բուսականության, խնամքի մասին,
- հանրօգուտ աշխատանքների թվարկում, անելիքների պլանավորում,
Աշխատանքի ընթացքը՝
- Յուրաքանչյուր սովորող, համապատասխան երթուղու ընթացքում հանդիպող բնակավայրերի, գետերի, պատմամշակութային վայրերի, սկսկում է նյութերի ուսումնասիրում։ Յուրաքանչյուր սովորող պատասխանատվություն է կրում լինել հայագետ-ուսուցիչ՝ երթուղու ընթացքում նախագծի մասնակիցներին ներկայացնելով տվյալ վայրի մասին տեղեկություններ։
Ուսումնասիրման ենթակա վայրեր՝
- Կոտայքի մարզ
Տեղեկատվության պատասխանատուներ - Թեղենյաց լեռներ
Տեղեկատվության պատասխանատուներ - Բուժական
Տեղեկատվության պատասխանատուներ - Թեղենյաց վանք
Տեղեկատվության պատասխանատուներ
Օրակարգ՝
- Առաջին կանգառ՝ Բուժական գյուղում
- Երկրորդ կանգառ՝ Թեղենիս լեռան մոտ
- Քայլք դեպի լեռը
- Ճաշ
- Վանքի և շրջակա տարածքի ուսումնասիրություն
- Երաժշտական դադար
- Շրջակա միջավայրի խնամքի աշխատանքի կազմակերպում
- Քայլարշավ դեպի գյուղ
Ճամփորդական ուղեցույց
- Ճամփորդի երաժշտական ուղեցույց
1-3-րդ դասարանների համար - Վերելքի ընթերցումների ընտրանի
- Ճամփորդի արկղիկ
- Առողջագետի արկղիկ
Երաժշտական կատարումներ
Կոմիտասյան օրեր. նախագիծ
- «Ձիուկ»
- «Կոտ ու կես»
- «Հոյ, նազան»
- «Զար, զընգը»
- «Հե՜յ, իմ նազան»
- «Կաքավի գովքը»
- «Այբ, բեն, գիմ»
- «Գնացեք տեսեք»
- «Լորիկ»
- « Արևների շարք»
- «Սոնա յար»
- «Երի, երի»
- «Հեփ-հոփ
- «Հայր մեր»
Սովորողի ճամփորդական ուսապարկում անհրաժեշտ իրեր՝
- ախտահանիչ միջոց
- գլխարկ
- անձրևապաշտպան հագուստ
- մարզական կոշիկ
- տաք հագուստ
- հեռադիտակ
- խոշորացույց
- ջուր
- բրդուճներ
- անձեռոցիկ
- մեկանգամյա օգտագործման ձեռնոց, աղբի պարկ
Ամփոփումը՝ սովորողի անհատական բլոգներում, դասարանական բլոգում, ենթակայքում։