Posted in 2023-2024 ՈՒսումնական տարի, 2023-2024 ոստարվա նախագծեր, Ճամփորդություն, Բարձունքի հաղթահարում

Բարձունքի հաղթահարում Կոմիտաս երգելով. Բուժական. Թեղենյաց վանք

Ուսումնական ճամփորդությունները կրթական ծրագրի բաղկացուցիչներն են: Դրանք որոշված են առարկայական ծրագրով կամ ուսումնական նախագծով (նախագծերով) և ինքնուրույն ուսումնական նախագիծ կամ ուսումնական պարապմունք են, որոնք կազմվում են ըստ ուսումնական ճամփորդության կազմակերպման կարգի պահանջների:

Մեկնում՝ սեպտեմբերի 29.09, Յ․ Բախշյանի անվան այգի , 09:30-ին
Վերադարձ՝ 16:00
Բարձունքը հաղթահարելու տևողություն՝ 1 ժամ
Իջնունք՝ 40 րոպե
Նախաճաշ՝ 30 րոպե
Էնտեղ մնում ենք՝ 1 ժամ 30 րոպ
Ճամփորդության պատասխանատուներ՝ Վարսիկ Աթոյան, Շողիկ Սահակյան
Երաժշտության պատասխանատու՝ Աչեր Բաստաջյան
Մասնակիցներ՝ 3-3 դասարան
Երթուղի / վարորդ՝ Հակոբյան Գագիկ, Մերսեդես սպրինտեր՝ 79QQ799 հեռ․՝ (094 75 36 02)
Վայր՝ Կոտայքի մարզ, գ․ Բուժական, Թեղենիս

Երթուղի՝ Երևան-Եղվարդ-Բուժական

d684d5a1d680d5bfd5a5d5a6-d5a2d5b8d682d5aad5a1d5afd5a1d5b6

Հեռավորություն` 42,5կմ
Տևողություն՝ 1 ժամ 10 րոպե

բուժ

Եղանակ՝ ըստ mes.am-ի

Նպատակ՝

  • Բարձունքի հաղթահարում (քայլք֊բարձունքի հաղթահարում )
  • Կոմիտասյսն երգերը ՝ բարձունքից
  • Հայրենաճանաչողություն ուսումնական ճամփորդության միջոցով
  • Ուսման կազմակերպում ճամփորդության միջոցով
  • «Հակաբացիլ Կոմիտաս» նախագծի իրականացում բարձունքից

Խնդիրներ՝

  • Գործունեության նախագծում և իրականացում քննարկման միջոցով։
  • Տեղեկությունների փնտրտուք-հավաքում համացանցի օգնությամբ։
  • Տեղեկությունները համադրելու, հրապարակելու, գործնականում կիրառելու հմտությունների զարգացում վերլուծությամբ։
  • Անհատական և թիմային աշխատանքի կարողությունների դիտարկում ճամփորդության արդյունքների վերլուծությամբ։
  • Սովորողների ֆիզիկական և մտավոր հմտությունների զարգացում քայլքով, բանավոր խոսքով, պատումներով, հարցուպատասխանով։
  • Շրջակա միջավայրի ճանաչում, ուսումնասիրում, գնահատում, պահպանություն. միջավայրի խնամք, պահպանություն։
  • Ընկերային հարաբերությունների, պատասխանատվության ձևավորում իրար օգնելով,
  • Բարձունքի հաղթահարում՝ միասնական քայլքով։
  • Տպավորությունների մասին ներկայացում բլոգում պատումով, նկարագրությամբ, ֆոտոշարով, ձայնագրությամբ, տեսանյութով:

Ընթացք

Գործողությունների նկարագրություն՝

  • Տեղեկություններ են հավաքում տվյալ բարձունքի, ճանապարհի, պատմամաշակութային վայրի, շրջակա միջավայրի մասին
  • Մշակվում են ընդհանուր կանոններ և գործողությունների պլան
  • զրույց շրջակա միջավայրի, բուսականության, խնամքի մասին,
  • հանրօգուտ աշխատանքների թվարկում, անելիքների պլանավորում,

Աշխատանքի ընթացքը՝

  • Յուրաքանչյուր սովորող, համապատասխան երթուղու ընթացքում հանդիպող բնակավայրերի, գետերի, պատմամշակութային վայրերի, սկսկում է նյութերի ուսումնասիրում։ Յուրաքանչյուր սովորող պատասխանատվություն է կրում լինել հայագետ-ուսուցիչ՝ երթուղու ընթացքում նախագծի մասնակիցներին ներկայացնելով տվյալ վայրի մասին տեղեկություններ։

Ուսումնասիրման ենթակա վայրեր՝

Օրակարգ՝ 

  • Առաջին կանգառ՝ Բուժական գյուղում
  • Երկրորդ կանգառ՝ Թեղենիս լեռան մոտ
  • Քայլք դեպի լեռը
  • Ճաշ
  • Վանքի և շրջակա տարածքի ուսումնասիրություն
  • Երաժշտական դադար
  • Շրջակա միջավայրի խնամքի աշխատանքի կազմակերպում
  • Քայլարշավ դեպի գյուղ
բուժէ

Ճամփորդական ուղեցույց

Երաժշտական կատարումներ
Կոմիտասյան օրեր. նախագիծ

Սովորողի ճամփորդական ուսապարկում անհրաժեշտ իրեր՝

  • ախտահանիչ միջոց
  • գլխարկ
  • անձրևապաշտպան հագուստ
  • մարզական կոշիկ
  • տաք հագուստ
  • հեռադիտակ
  • խոշորացույց
  • ջուր
  • բրդուճներ
  • անձեռոցիկ
  • մեկանգամյա օգտագործման ձեռնոց, աղբի պարկ

Ամփոփումը՝ սովորողի անհատական բլոգներում, դասարանական բլոգում, ենթակայքում։

Ուսումնսիրում ենք բրձունքը հաղթահարելուց առաջ

Leave a comment