Մասնակիցներ՝ 2-րդ դասարանի սովորողներ
Տևողությունը՝ հուլիսի 1 – օգոստոսի 30
Ամառային արձակուրդներին իրականացվող նախագծերն են՝
- Ընթերցանություն
- Ֆիլմի, մուլտֆիլմի դիտում
- Հովհ. Թումանյան
Հեքիաթներ - Ջանի Ռոդարի
Ալիսա Գլորիկ (հեքիաթ)
Երկնագույն նետի ճամփորդությունը (հեքիաթ)
Զանգերի պատմությունը (հեքիաթ)
Ծեր մորաքույր Ադան (հեքիաթ)
Հեքիաթներ, որ երեք ավարտ ունեն
Չիպոլինոյի արկածները (հեքիաթ-վիպակ)
Ջելսոմինոն խաբեբաների աշխարհում (հեքիաթ-վիպակ) - Աստրիդ Լինդգրեն
Երկարագուլպա Պիպին
Կառլսոն - Լուիս Քերոլ
Ալիսը հրաշքների աշխարհում - Կառլո Կոլլոդի
Պինոքիոյի արկածները - Ալան Ալեքսանդր Միլն
Վինի Թուխը և բոլորը-բոլորը_ - Ռոբերտ Լուիս Սթիվենսոն
Գանձերի կղզին - Դոնալդ Բիսեթ
Հեքիաթներ - Առակներ
Առականի բլոգ - Էդուարդ Ուսպենսկի
«Քեռի Ֆյոդորը, կատուն և շունը» - Ռոալդ Դալ
Ըստ նախասիրության - Այլ
Ընթերցողի առաջարկով, ընտրությամբ
Կարդա վերը նշված գրքերից կամ ստեղծագործություններից:
Ընթերցածդ նյութերից քո ընտրությամբ ներկայացրո՛ւ բլոգում հետևյալ ուղղություններով՝
- Ինչի՞ մասին էր:
- Ովքե՞ր էին հերոսները:
- Ամենահետաքրքիր, ամենազարմանալի դրվագը, արարքը ներկայացրո՛ւ, նկարիր (Paint ծրագրով) :
- Բլոգում մուտքագրի՛ր ամենահետաքրքիր մտքերը:
- Ի՞նչ սովորեցիր այս գրքից կամ պատմությունից:
- Գիրքը կամ պատմությունը քեզ դո՞ւր եկավ, ի՞նչը կփոխեիր, կավելացնեիր:
- Ինչպե՞ս կներկայացնես այս գիրքը կամ պատմություընը, որ քո ընկերիները ցանկանան այն կարդալ:
Մուլտֆիլմեր և ֆիլմեր՝
- Մանչուկն ու Կառլսոնը
- Ջելսոմինոն խաբեբաների աշխարհում` առջին մաս, երկրորդ մաս
- Բրեմենյան երաժիշտները
- Բուրատինոյի արկածները/ մուլտֆիլմ/
- Երեք ընկույզ Մոխրոտի համար
- Բուրատինոյի արկածները/ ֆիլմ/
- Չարլին ու շոկոլադի գործարանը
- Թոմ Սոերի արկածները
- Փոքրիկ արքայադուստրը
Սիրելի՛ սովորողներ, սիրով սպասում ենք նաև ձեր առաջարկած մուլտֆիլմերին և ֆիլմերին: Առաջարկները հրապարակե՛ք ձեր բլոգներում, հղումն ուղարկե՛ք ինձ և ձեր ընկերներին: Նշված ֆիլմերն ու մուլտֆիլմերը դիտելուց հետո՝ հրապարակի՛ր քո բլոգում և փոքրիկ պատում գրի՛ր քո տպավորությունների մասին: Հին ֆիլմերն ու մուլտֆիլմերը համեմատի՛ր այժմյան ֆիլմերի և մուլտֆիլմերի հետ: Գտի՛ր մի քանի տարբերություն և արտահայտի՛ր քո վերաբերմունքը:
Արդյունքներն անպայման հրապարակի՛ր քո բլոգում։