Posted in 2021-2022 ուսումնական նախագծեր, Ուսումնական նախագծեր, Ես կարողանում եմ

Ես կարողանում եմ

Նախագծի տևողությունը՝ մայիսի 16-ից հունիսի 4-ը
Մասնակիցներ՝ 1-3 դասարանի սովորողներ
Նախագծի նպատակը՝ ուսումնական տարվա ընթացքում ցուցաբերած կարողությունների և հմտությունների ինքնուրույն ցուցադրում:

Ընթացքը՝
Սովորողները, ընտանիքի անդամների օգնությամբ, տեսանյութի տեսքով ներկայացնում են իրենց կարողությունները․

  • Ես կարողանում եմ ստեղծագործել, հորինել
  • Ես կարողանում եմ Word, Paint խմբագրիչներից օգտվել
  • Ես կարողանում եմ մարզվել, հեծանիվ վարել
  • Ես կարողանում եմ երգել, պարել /ազգային երգեր, պարեր/
  • Ես կարողանում եմ նվագել /որևէ գործիք/
  • Ես կարողանում եմ խնամել իմ ընտանի կենդանուն
  • Ես կարողանում եմ խնամել սենյակային /բակային/ բույսեր, ծառեր
  • Ես կարողանում եմ խոհանոցում պատրաստել
  • Ես կարողանում եմ շախմատ խաղալ
  • Իմ կարդացած գիրքը /գրքերը/, հեքիաթները
  • Ես կարողանում եմ…………./սովորողն ինքն է ընտրում և ներկայացնում իր կարողությունը/

Տեսաֆիլմերը կհրապարակվեն դասարանական բլոգում, ենթակայքում:

Ամփոփում՝
Ես կարողանում եմ․ ամփոփում

1.Ես կարողանում եմ. Մոնա Մխիթարյան
2.Ես կարողանում եմ. Դանիել Ամբարյան
3.Ես կարողանում եմ. Սառա Հովսեփյան
4.Ես կարողանում եմ. Լևոն Ղազարյան
5.Ես կարողանում եմ. Դավիթ Հակոբյան
6.Ես կարողանում եմ. Ալեքս Հակոբյան
7.Ես կարողանում եմ. Էրիկ Քոչարյան
8.Ես կարողանում եմ. Հայկ Քեյան
9.Ես կարողանում եմ․ Անի Դաշյան
10.Ես կարողանում եմ. Անահիտ Առաքելյան
11.Ես կարողանում եմ. Եվա Գևորգյան
12.Ես կարողանում եմ. Տաթև Թադևոսյան
13.Ես կարողանում եմ․ Գուրգեն Խաչիկյան
14.Ես կարողանում եմ․ Նարեկ Թևոսյան 15.Ես Կարողանում եմ․ Էլեն Սուքիասյան
16.Ես կարողանում եմ. Նատալի Կարապետյան
17.Ես կարողանում եմ. Անգելինա Մանուկյան
18. Ես կարողանում եմ. Առնո Պլուզյան
19. Ես կարողանում եմ. Դանիել Վարդանյան

Leave a comment