Posted in Հեռավար ուսուցում, Ուսումնական նախագծեր

Երրորդ դասարանի «Ելք» ստուգատես. նախագիծ

Ժամանակահատված՝ 20.04- 24.05

Նպատակ՝ Երրորդ դասրանի սովորողը կներկայանա իր ձեռք բերած կարողություններով ու հմտություններով:

Խնդիրներ՝

  • մեդիահմտությունների ներկայացում, բլոգավարություն
  • ընթերցելու կարողությունների ցուցադրում
  • մաթեմատիկական, տրամաբանական կարողությունների ցուցադրում
  • երսժշտական ունակությունների ցուցադրում
  • մարզական կարողությունների ցուցադրում
  • տեխնոլոգիական հմտությունների ցուցադրում
  • բնագիտական գիտելիքների ներկայացում
  • օտար լեզուներով շփվելու կարողությունների ցուցադրում

Ընթացքը ըստ գործունեությունների՝

Ընթերցանություն՝

Սովորողը կընտրի որևէ պատմվածք կամ առակ և կներկայացնի աուդիտարբերակով կամ տեսանյութի տեսքով:

Մաթեմատիկա՝

  • Սովորողները մաթեմատիկայի ապրիլյան-մարտյան ֆլեշմոբների խնդիրներից կընտրեն մեկ խնդիր և լուծման տարբերակը կներկայացնեն տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով:
  • Չափումներ կիրականացնեն և կկազմեն խնդիրներ:
  • Գնացուցակով խնդիրներ կիրականցնեն և կհաշվեն անհրաժեշտ գումարը:

Մեդիատեխնոլոգիա՝

Սովորողները կներկայացնեն իրենց մեդիահմտությունները՝ ինչ ծրագրերից են օգտվում, ինչպես են ֆիլմ պատրաստում:

Մարմնամարզական՝

  • Ես մարզվում եմ ամեն օր
  • Անիվների վրա եմ

Բնագիտական՝ 

  • Ես բնապահպան եմ՝ միջավայրի խնամք, ծառատունկ, ծաղկատունկ…
  • Մարդու օրգանիզմը. հիգիենա, առողջ ապրելակերպի կանոններ։

Տեխնոլոգիական`

  • Յուրաքանչյուր սովորող բլոգում կներկայացնի տարվա ընթացքում իր նկարած նկարների (նաև paint) ցուցահանդեսը։
  • Թափոնին՝ նոր կյանք. կներկայացնեն թափոնից ստեղծված աշխատանքներ:
  • Սովորողը ցույց կտա իր խոհարարական հմտությունները։

Ստեղծագործական՝

  • Սովորողը կհորինի հորինուկ Paint ծրագրով կնկարի և մուլտֆիլմ կպատրաստի
  • Հորինուկը կներկայացնի Power Point ծրագրով

Ամփոփում՝

Երրորդ դասարանում սովորում են քսաներկու սովորող: Բոլորը ունեն բլոգներ: Սեպտեմբերից սկսել ենք բլոգավարություն իրականացնել: Բլոգում աշխատել  կարողանում են յուրաքանչյուրը իր ունակության չափով: Բլոգային ուսուցումը սովորողի համար հարմար հարթակ է, որտեղ սովորողը ներկայանում է յուրովի և իր աշխատանքի պատկերն է ցույց տալիս: Գրեթե բոլորի բլոգները համապատասխանում են սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջներին:

 

Microsoft Teams առցանց ուսումնական հարթակով բլոգավարության տեսադաս ենք կազմակերպել: Այն սովորողները, ովքեր հմուտ են,  իրենց բլոգներն են ներկայացնում և հմտություններով կիսվում: Նրանք որպես ուսուցիչներ սովորեցնում են իրենց ընկերներին՝ ովքեր թերանում են տվյալ հարցում: Կարծում եմ` նմանատիպ ուսուցումը երեխաներին ավելի պատասխանատու է դարձնում և հավես ներշնչում, միաժամանակ էլ՝ ավելի հեշտ ընկալվում ընկերոջ կողմից:

Տեսադաս՝ բլոգում ինչպես օգտագործել «շարունակի՛ր կարդալ» գործիքը:

Սովորողները «Ելք» ստուգատեսի շրջանակներում տեսանյութի տեսքով կներկայացնեն  իրենց բլոգավարության հմտությունները և հյուր կգնան ընկերների բլոգները՝

  • կուսումնասիրեն
  • կարծիք կգրեն
  • իրենց հավանած նյութի մասին կպատմեն

Ամփոփում՝

Սովորողները իրենց բլոգավարության հմտություններն են ցույց տալիս:

Մհեր Բարսեղյան

Արգիշտի Մելքոմ Մելքոմյան

Եվա Գրիգորյան

Մարկ Վարդանյան

Արմեն Աղաբաբյան

Արփի Փիրումյան

Սովորողները հյուրընկալվել են իրենց ընկերների բլոգներ, առանձնացրել իրենց հավանած նյութերը և պատմում են, թե ինչու են առանձնացրել:

Բլոգավարություն

Ես լավ խոհարար եմ

Ես լավ ընթերցող եմ

Ես կարողանում եմ երգել

Ես կարողանում եմ խնդիրներ լուծել

Ես ստեղծագործ մեդիագետ եմ

Ես բնագետ եմ

 Ես մարզվում եմ

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s