Բարձունքի հաղթահարում. Ս. Աստվածածին վանք

Վայրը՝ Նեղուցի սուրբ Աստվածածին եկեղեցի (Ծաղկունյաց լեռնաշղթայի Թեղենիս լեռնագագաթի ստորին հատված)

Ճամփորդության ամսաթիվը՝ սեպտեմբերի 27

Մեկնումը դպրոցից՝ ժամը 9:30

Ժամանումը դպրոց՝ ժամը 16:00

Մեքենան / մակնիշը,համարանիշը/

Վարորդը / անուն, ազգանուն/

Մասնակիցները՝ երրորդ դասարան

Ճամփորդության  ղեկավարը՝

Օգնականը՝

Ֆոտոտեսա նկարահանման, ուղիղ եթերների պատասխանատուն՝

Ճանապարհի նկարագրություն.

ԵրևանԱրզական հեռավորությունը՝ 50 կմ

Արզականը գտնվում է ծովի մակերևույթից  1500-1600 մ. բարձրության վրա:

Ճանապարհի տևողությունը՝  54 րոպե

Մեկնումը՝ «Արևմտյան դպրոց»-ից, ժամը՝ 9:30

  1. Առաջին կանգառ՝  Արզական գյուղում
  2. Գյուղապետարանի մոտից Նեղուցի փողոցով քայլարշավ  դեպի Նեղուցի վանք
  3. Վանքի և շրջակա տարածքի ուսումնասիրություն
  4. Երաժշտական դադար. Կոմիտաս. «Հա՛յր մեր», պարերգ «Կաքավիկ»
  5. Շրջակա միջավայրում հանրօգուտ աշխատանքի կազմակերպում
  6. Ազգային խաղեր
  7. Նկարչական պլեներ
  8. Քայլարշավ դեպի Դալար գետի ափ
  9. Շրջակա միջավայրի ուսումնասիրություն
  10. Շրջակա միջավայրում հանրօգուտ աշխատանքի կազմակերպում
  11. Երաժշտական դադար. Կոմիտաս. պարերգ «Կաքավիկ»
  12. Քայլարշալ դեպի գյուղամեջ

Նպատակը՝ 

ճամփորդելու միջոցով ճանաչել շրջակա միջավայրը, մարզվել, սովորել արգելքներ հաղթահարել, իր գործունեությամբ նպաստել շրջակա միջավայրի պահպանմանն ու բարելավմանը:

  • Ձևավորել ճամփորդությունը պլանավորելու (նախագծելու)  կարողություններ. ճամփորդության նպատակ, խնդիրներ, գործողությունների քայլաշար,
  • Ձևավորել ճամփորդությանը նախապատրաստվելու կարողություններ
  • Ձևավորել տեսածի մասին պատմելու, տեսածը ներկայացնելու ( ճանապարհը նկարագրելու, ճամփորդության մասին սեփական վերաբերմունքն արտահայտելու) կարողություններ

Խնդիրները՝

  • տեսածից, լսածից առանձնացնել գլխավորը և մտապահել տեղեկություններ ստանալ վայրի մասին (դիտել տեսանյութ),
  • կարդալ քարտեզի վրա նշված ճանապարհը. .ինչ վայրերով ենք անցնելու, որքա՞ն հեռավորություն են հաղթահարելու, որքա՞ն ժամանակում, որտեղ ենք դադարներ առնելու
  • օգտվել առաջիկա եղանակի մասին պատմող տեղեկությունից
  • հավաքել ճամփորդական պայուսակ. ինչ իրեր են անհրաժեշտ լինելու, ինչու
  • հասկանալ խմբով ճանապարհորդելիս ընկերային պատասխանատվության նշանակության կարևորությունը
  • իմանալ առաջին օգնության տարրական կանոններ
  • ուսումնասիրել միջավայրը՝ շինություններ, բուսականություն
  • կատարել հանրօգուտ աշխատանք. պահպանել մաքրություն
  • լուսանկարել բնության տեսարաններ, շինություններ, մարդկանց
  • պատմել օրվա մասին՝ պահպանելով գործողությունների հաջորդականություն
 Արշավականճամբարականի անհրաժեշտ պարագաները`
  • Ուսապարկ
  • Օրապահիկ, 1լ ջուր
  • Գնդակ, պարան, հոլ
  • Հեռադիտակ
  • Կողմնացույց
  • Մարզական համազգեստ, տաք հագուստ, արևապաշտպան գլխարկ
  • Նկարչական պարագաներ/գոաշ,վրձին, թուղթ/
  • Թվային միջոցներ` ֆոտոխցիկ
Արշավականճամբարականը`
  • չի ուշանում
  • չի տրտնջում
  • չի հոգնում
  • չի խուսափում դժվարություններից
  • օգնում է ընկերոջը
  • մաքուր է պահում շրջապատը
  • ակտիվ է, նախաձեռնող ու կարգապահ
  • լուսաբանում է, պատմում, ներկայացնում
  • իր հետ չի բերում գազավորված ըմպելիք, չիփսեր

 Եղանակը՝

Ուսումնական ռեսուրսներ
  • Տեսանյութեր՝
    1. ԱՐԶԱԿԱՆ. ՀԱԶԱՐ ՈՒ ՄԻ ՀՐԱՇՔՆԵՐԻ ԳՅՈՒՂ
    2. Հայաստանով մեկ. Արզական
    3. Նեղուցի վանք

    Արդյունք՝

    Պատմում է Մարկ Վարդանյանը

    Պատմում է Քրիստինե Օհանյանը

    Բարձունքը հաղթահարված է

    Leave a Reply

    Fill in your details below or click an icon to log in:

    WordPress.com Logo

    You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

    Google photo

    You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

    Twitter picture

    You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

    Facebook photo

    You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

    Connecting to %s