Ռոդարի և Աղայան. ուսումնական նախագիծ

Տևողությունը՝ մարտի 10-ապրիլի 12

Մասնակիցները՝ 2-1դասարանի սովորողներ580B9B72-268E-412B-991B-4FEFE3A2FCF6

Նպատակը և խնդիրները՝                                         

  •  ստեղծագործական երևակայության զարգացում,
  • բանավոր խոսքի զարգացում
  • մեդիահմտությունների զարգացում,
  • ինքնուրույն և խմբով աշխատելու կարողությունների զարգացում,
  • ուշադրության, կողմնորոշվելու, կենտրոնանալու  կարողությունների զարգացում,
  •  միջավայրում շփվելու,  համագործակցելու կարողությունների զարգացում,
  • մաթեմատիկական հմտությունների զարգացում։Գործողությունների  ընթացքը
  • Ռոդարի և տեխնոլոգիա- հեքիաթների հերոսների պատրաստում թափոններից, կտորից տիկնիկների պատրաստում
  • Ռոդարի և մեդիա /սովորողները Paint ծրագրով հեքիաթը հատված առ հատված նկարում են, պատումը՝ ձայնագրում:

Ուսումնական նյութեր

Ղազարոս Աղայանի մանկական ստեղծագործություններ

Ջանի Ռոդարիի ստեղծագործություններ

Ջանի Ռոդարի Ստեղծագործական երևակայության քերականություն

Ուղղությունները՝

  • Ռոդարիական հնարքների կիրառմամբ անսովոր պատմությունների հորինում
  • Աղայանը ռոդարիական պատումով
  • Ռոդարին աղայանական պատումով
  • Թարս հարցեր
  • «Ինչ կլիներ, եթե…»
  • Ռոդարին մարզվելուց
  • Ռոդարին խոհանոցում.անսովոր ուտելու կերպարներ
  • Ռոդարին մաթեմատիկայում
  • Ռոդարին բակում,տանը, քաղաքում, ամենուր։

Աշխատանքները հրապարկվելու են դասարանական բլոգում, ենթակայքում:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s